TESZT | Harunouta nyomdalemez - L045 Unicorn

Már mindenhonnan az unikornis mánia folyik, így én sem maradhattam ki belőle. A legutóbbi tesztcsomagomba kértem, illetve a kapcsolattartóm, Rita is ajánlotta ezt a cuki egyszarvús témájú lemezt, amit nagyon megszerettem és már többször is használtam. :)


Igazából sok újdonságot nem tudok írni a lemezről, a minősége a szokásos, kisebb és nagyobb, egybefüggő minták is vannak rajta, így mindenki megtalálhatja a körméhez legjobban illőt. Stamping decal készítésére is kiválóan használható. Főként az unikornisos motívumok uralkodnak, de rózsás, ásványos, csillagos és minden egyszarvúhoz illő dolgot ábrázoltak a lemezen. INNEN tudjátok megrendelni.


 Több, egészen pontosan három tesztmanikűr is készült a lemezhez, egyszerűen nem tudtam abbahagyni a körmök készítését, így is még egy csomó ötlet van a fejemben. :)
Az elsőhöz fehér alapot kentem, amire rózsaszín és kék árnyalatokból színátmenetes nyomdázást készítettem két körmömre. A többi körmöm pedig egy glitteres színes csodalakkot kapott.



A második manikűrömhöz előkaptam a Cupcake Unicorn kollekciójához tartozó lakkokat és átmenetet készítettem belőle. Hogy ne csak a csillámok uralkodjanak, megpróbáltam hasonló krém lakkokat is keresni, amivel szintén átmenetesen vittem fel, majd erre kerültek a minták is.




Az utolsóhoz pedig szintén egy csillámpónis lakkot vettem elő. A lakkal harmonizáló színekből átmenetet készítettem, amire fehérrel nyomdáztam. Mindegyik nyomdázás alatt lévő alapot feldobtam egyébként az Orly Prisma Gloss Silver holo lakkjával, mert csillogásból sosem elég. :)




A végére pedig hoztam nektek egy nagyon praktikus kis lemez tartót. Én a megjelenésekor rögtön beleszerettem, meg is rendeltem gyorsan. Méretre olyan, mint egy pénztárca, kisebb és nagyobb lemezek tárolására is alkalmas. INNEN tudjátok megrendelni.


(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés:

  1. Én nem is értem amúgy ez az unokornis őrületet. :D Engem igazából hidegen is hagy a dolog, ezt a lemezt csak az ásványos minta miatt szemeltem ki, de mindig akad valami más, ami jobban tetszek, így folyamatosan tolódik a beszerzése. :D
    A manikűrök amúgy cukik, utolsó a kedvencem.

    VálaszTörlés