LAKKTESZT | CND Vinylux - Sparkle & Shine

Egy ideje hű olvasója vagyok már az Extra Köröm Magazinnak és a legutóbb elő is fizettem rá. Az első 25 előfizető pedig egy CND ajándékcsomagot kapott az előfizetés mellé és én is bekerültem a szerencsések közé. A Sparkle & Shine csomag egy színes lakkot és egy fedőlakkot rejtett magában, amik egy csillogó neszeszerben érkeztek.


A CND márkáról elég ritkán esik szó a blogokon, pedig egy igazán minőségi termékről beszélünk mind Shellac, vagyis géllakk, mind pedig Vinylux vagyis sima körömlakk szempontjából. Bár az áruk eléggé borsos, a Vinyluxok például 3000 Ft körül kaphatóak, de a Cirque, Picture Polish ILNP és társaik is ekörül az ár körül mozognak, vagyis nem a legdrágább lakkokról beszélünk. Igaz, a többségük csak sima krémes lakk, de vannak közöttük különleges darabok is, mint például a Fragrant Freesia, a Wild Moss vagy a személyes kedvencem az Emerald Lights, ami a karácsonyi Starstruck kollekció tagja, amiben egytől-egyig gyönyörű lakkok jelentek meg. A mai bejegyzésben is a tavalyi karácsonyi kollekció egyik darabjáról lesz szó, mégpedig a Dark Diamondsról.
Szeretem a CND lakkok üvegét, ecsetét, ami lapított, könnyű vele dolgozni. A Vinylux lakkok állaga számomra kicsit hígabb, mint amilyet szeretek, de könnyű vele dolgozni. A Dark Diamonds két rétegben fedett, gyorsan szárad. Alapja egy fekete jelly állagú szín, amiben kisebb és nagyobb hexagon és kicsi négyzet alakú ezüst glitterek úszkálnak. Száradás után a felülete érdes marad, érdemes rá fedőlakkot tenni, én két rétegben használtam, mert az elsőt eléggé magába szívta. :D






A fedőlakk állaga számomra szintén eléggé híg, de így elég keveset felvinnünk belőle, jól terül. Gyorsan szárad és nagyon szép fényes lesz a végeredmény. Azt nem tudom, hogy a nyomdázást elkeni-e, de amit kipróbáltam, kiegészítem a bejegyzést. :)



Ti próbáltátok már a CND lakkjait? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés:

  1. Jól néz ki, de tényleg drága, ennyit csak a lakkbolondok költenek rá :) Nincs is annyit reklámozva, boltban sem láttam, szóval annyira nem vágyom rá, pedig jó szín.

    VálaszTörlés