LAKKTESZT | Essence Colour & Care; Effect top coat

Egy ideje már elkezdődött az Essence kifutó termékek leárazása a drogériákban. Beszereztem egy pár lakkot én is, gondoltam írok róluk egy kis szösszenetet, ha esetleg még gondolkoztok a megvételükön, bár ezt a pár száz forintot mindegyik lakk megéri, még ha a teljes árát nem is.


A Colour & Care körömlakk család teljesen megszűnik. Sok jót olvastam már róluk, ezért is mertem megvenni őket. Körömerősítő hatásuk van és nagyon szép, természetes árnyalatokban kaphatóak. Én a 01-es Take a break és a 02-es I care for you színeket vettem meg, de ha még lehetőségem lesz, biztosan beszerzem a többit is. Az elsőnek csodaszép pasztell rózsaszín, a másodiknak pedig törtfehér árnyalata van. Mindkét szín két rétegben fed, gyorsan száradnak. Tényleg érdemes lecsapni rájuk. :)





Effekt fedőlakkok közül a 32-es Fizzy freeze jött velem, A boltban még jónak nézett ki, tört jég hatású körmöket ígér. Két rétegben használtam, viszont véleményem szerint semmi különleges nincs benne, olyan, mintha kristálycukrot szórtunk volna a körmeinkre, nem látványos egyáltalán. Nem kár érte, hogy kivonják...



A fenti három lakkon kívül még a két nyomdalakkot sikerült beszereznem, róluk most nem szerettem volna írni, hiszen tervben van egy nagy nyomdalakkos bejegyzés is... :)

Ti beszereztetek valami a leárazásokon? :)

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés:

  1. Én nem vettem semmit :) Abban igazad van, hogy az Essence a teljes árat nem éri meg :) Régen szerettem ezt a márkát, valahogy csappant az érdeklődésem irántuk.

    VálaszTörlés
  2. Remélem, valami jobb jön helyette. Ezek jó színek, de ilyesmi már van itthon, a porcukros-jeges meg nem tetszik.

    VálaszTörlés
  3. a porcukros jeges lakk nekem is megvan, teszteltem vagy 20 féle árnyalaton, szerintem a legjobb a sötéteken, és szivacsolva felvinni :) a Take a break-ért rohanok a boltba, gyönyörű! :)

    VálaszTörlés