júniusi - júliusi szerzemények

Mikor visszagondoltam a júniusi, júliusi szerzeményeimre először nem is akartam belőle bejegyzést csinálni, olyan kevésnek gondoltam. Viszont mikor szedtem elő őket, elégé meglepődtem, hogy ennyi mindent felhalmoztam két hónap alatt. Nézzük is, milyen lakkokra sikerült szert tennem az utóbbi két hónapban.




A MoYou lemezekkel már többször is láthattatok mintákat. Mikor megjelentek, már akkor beléjük voltam teljesen szerelmesedve, csodaszép minták vannak rajtuk. Szerencsémre pont az nap volt restock a Naillandnél, amikor rendelni akartam, így 2 napon belül hozzájuk jutottam. Elég sokszor voltak már használva és még lesznek is. ;)
A nyomdapárnákat e-bayről rendeltem, mostanában szeretek új nyomdapárnákkal kísérletezni, a közel jövőben lehet  hogy csinálok róluk összehasonlító bejegyzést is.


Volt szerencsém a Rimmel egyik nyereményjátékán megnyerni a Rita Ora kollekció összes darabját. Róluk már láthattatok tesztet, nagyon szép mindegyik. :)

Born Pretty Store színváltós lakk #103

A két nyomdalakkot tesztelésre kaptam a cégtől, a színváltós lakkot pedig akciósan rendeltem. Hamarosan láthattok róla tesztet én nagyon beleszerettem. :)


A két Essence  lakkhoz akciósan jutottam hozzá, a KBSimmer lakkot pedig Timitől vettem, már elég régóta vágyom erre a lakkra. Rózsaszín is, korall is, csillámos is. *-*

Rival de loop young - #30 fantasia
Rival de loop young - #02 waldbeere
Rivall de loop young - #03 hot chili

Nálunk sajnos nem lehet kapni Rdly lakkokat, Egerben pedig eddig csak akkor jártam, mikor nem voltak nyitva a boltok. Múlthéten viszont barátom Nyíregyházán járt és ha már ott volt, megkértem, hogy ugorjon be a Rossmannba és hozzon nekem meglepiszerűen lakkot, amiből 3 lakkocska is lett. Nagyon örültem nekik, már régóta kiakarom őket próbálni.

Golden Rose Fantastic 107
Moyra No. 69
Maria Lopez 36
Moyra Chic No. 135
Lora 091
Lovely Gloss Like Gel Nr. 120
Essence Magnetics 03 magic wand!
Kallos 208
Oriflame Neo Chic
Sally Hansen Fuzzy Coat - 100 Wool Lite
Rimmel 835 Bright back at you
Aden 18
Astor 136
Kallos 248

Ezt a sok szépséget pedig az egyik körmös barátnőmtől kaptam. Mivel ő nem használ lakkokat, így nekem adta, mert tudta hogy milyen mániákus vagyok. Amelyikről szeretnétek tesztet látni, nyugodtan írjátok le megjegyzésben. :)

Share this:

CONVERSATION

5 megjegyzés:

  1. De szép mind! :) Én arról a fuzzy lakkról szeretnék látni posztot! :D

    VálaszTörlés
  2. A Rivaldelooop aroma lakk nekem is megvan és aaaaaa nagyon jó illataa van :) <3

    VálaszTörlés
  3. Ú, nagyon sok szép dolgot szereztél be. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon sok szép lakkot és lemezt sikerült beszerezned! :)

    VálaszTörlés