Lakkteszt | Golden Rose wow! 05

Nem rég jelentek meg a Nailland kínálatában az új Golden Rose wow! lakkok, amik nekem is igencsak felkeltették a figyelmemet a barátságos áraik miatt. Összesen 97 színben kapható. Pont azon a hétvégén járt nővérem Pesten és kiadtam neki parancsba, hogy el kell mennie nekem a körömlakkmennyországba pár lakkocskát beszerezni. Két GR lakkot is vetettem vele, mivel swatchok még nem nagyon vannak fent róluk, így csak remélni tudtam, hogy jól választok az árnyalatoknál. :)


 A wow! lakkok üvegei picik, egészen pontosan 5ml lakkokat rejtenek magukban. Az kupak színe egy az egyben egyezik a lakk színével is. Az ecsetük hosszú és lapított, szépen lehet velük dolgozni. 330 Ft-ért lehet hozzájuk jutni.
A 05-ös egy nagyon szép nude árnyalat, szeretem a nude lakkokat, így vele is nagy a szerelem. Bár egy az egyben olyan, mint a Barry M Lychee nevű lakkja, de így legalább nem kell félnem, ha elfogy valamelyik, lesz utánpótlás. ;) Az állaga krémes, bár nekem kicsit sűrű, így nehéz eloszlatni egyenletesen a lakkot, de nem lehetetlen. Két rétegben fed tökéletesen, gyorsan szárad.
(A képeken néhol lehet látni zselés alap lenövésemet, bocsánat érte, de már egy hónapja lusta vagyok megcsinálni, az nem a lakk hibája, hanem az enyém.)







Összességében nem csalódtam ebben a lakkban, biztosan fogok még beszerezni egy párat a kollekcióból, hiába kicsi az űrtartalma, de bízom benne, hogy legalább elhasználom. ;)

Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis szín! Szerintem jó ötlet volt a kis kiszerelést piacra dobni :)

    VálaszTörlés
  2. Ú de szépséges! Viszonylag sok nude lakkom van, de úgy érzem még mindig nem elég :D Már nagyon érik egy Nailland rendelés ahol kifosztom ezeket a Wow lakkokat :D Csak lehetne több swatch is a neten, úgy könnyebb lenne a válogatás.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép szín, szerettem volna ilyet vagy hasonlót, de csak értetlenül álltam az ezernyi wow lakk előtt a bőség zavarában. De ez a 5-ös nagyon olyannak néz ki, amit keresek. :)

    VálaszTörlés
  4. Kellemes színe van, alapdarab! Észre sem vettem volna a lenövést és soha eszembe nem jutott volna, hogy zselés körmöd van, egyáltalán nem látszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csak egy vékony lakkzselé réteg van rajta, mert sajnos nyáron elgyengült a körmöm és ezzel is erősítem legalább. de már tervezem lenöveszteni. :)

      Törlés