franken | avocado green

Új bejegyzés sorozattal készültem nektek, habár már régebben is láthattatok tőlem néhány franken lakkot, most ismét keverésre adtam a fejem. Már több tapasztalatom van benne, na meg mostanában nem nagyon vettem lakkot és mivel annyi lakkom van már itthon gondoltam miért is ne lehetne belőlük újabbakat gyártani. :)



Az otthoni lakk készítéshez nem kell nagy tudás, csak egy kis kísérletezgetés és türelem. A mostani lakkhoz a  Born Pretty Store-tól kapott zöld glittereket használtam fel, INNEN megtudjátok rendelni többféle színben is. A rendelésnél használjátok a kuponkódom: CBB10, hogy 10% kedvezményhez jussatok. ;)
Kezdjük az elején. Szükségünk van egy üres lakkos üvegre, kis fém golyócskára, amit az üveg aljára dobunk, hogy segítségével könnyebben össze tudjuk keverni a lakkot, glitterekre és persze olyan színű lakkokra, amiből ki szeretnénk keverni a saját egyedi lakkocskánkat.
A glittereknél nagyon figyeljetek oda, hogy ne oldódjon le a színük. Én ezt úgy szoktam megnézi, hogy van erre külön egy üvegem, amibe egy fehér jelly lakkba beleöntök egy kis glittert és kb 1 hétig nézegetem, hogy le ne oldódjon.
Jó tanács! Átlátszó lakkba nem ajánlom a glitterek beleöntését, valamiért az összes átlátszó lakk aljára letelepszenek a glitterek, valószínűleg ez azért van, mert az átlátszó lakkoknak kisebb a súlya, mint a színeseknek a pigmentek miatt.
Szóval az üres üvegbe szépen beleöntögetjük a kiválasztott lakkokat míg a kívánt színt el nem érjük, végül mehet/nek bele a glitter/ek, összekeverjük és tádám kész is a mi saját egyedi körömlakkunk. :)
Én, hogy ne kelljen annyi színes lakkot elhasználni, először a Moyra 34-es jelly fehér lakkját szoktam az üvegbe önteni és úgy bele a színes lakkokat. :)
Na ennyit a kis pofázásról, most pedig jöjjön az első lakk, a közeljövőben még kettővel fogtok majd találkozni és persze tervben vannak már újabbak is. :)







Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó színe van. Főleg az első körmös képen tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó a neve és a színe is a lakknak. ;)

    VálaszTörlés