díjat kaptam I.

Végre van egy kis időm, így eljutottam, hogy ezt a bejegyzést is megírjam. Sok lánynál láthattátok már a Liebster blog díjat, amit én is megkaptam, mégpedig 8-szor is. Nagyon szépen köszönöm Ilussnak, Thimmykének, Lizának, Dorothynak, Szilvinek, Fairyland-nek, Ivettnek, és  Breenek.
(Ha valakit esetleg kihagytam, akkor bocsánat, csak annyi felé áll a fejem mostanában. :$)
Eszméletlenül nagy örömmel tölt el, hogy ennyien gondoltatok rám. ♥♥
Én már nem fogom tovább adni a díjat, mert már nagyon sokan megkaptátok, meg annyi kedvenc bloggerem van, hogy nem tudnék 11-et kiválasztani, így szívem szerint mindenkinek továbbadnám. :)
A kérdésekre persze válaszolok, így jobban megismerhettek engem, ebből 2 bejegyzés lesz, ma Iluss, Szilvi, Fairyland és Ivett kérdéseire válaszolok, holnap pedig a többiekére. :)



Mi vitt rá, hogy elkezd a blogolást?
Nem tudom igazából. Már régóta blogolok, először idézetes blogot írtam, végül azt töröltem. Elkezdtem olvasni a körmös blogokat és akkor döntöttem el, hogy én is meg szeretném mutatni másoknak a munkáimat. :)


Mi volt a legjobb dolog az életedben?
Talán az, hogy 19 évesen megszereztem a műkörmös szakmámat. :)


Sok szépségápolási holmival rendelkezel?
Nem mondanám soknak, de azért kevés sem, körömlakkból pl 200 van a birtokomban. :))

Van valami nagy álmod, amit el akarsz érni?
Tudom, van még hova fejlődnöm, de szeretnék körmös versenyekre menni.


Van háziállatod? 
Van két kutyám, huskyk, Lili és Bobi. (Bobi is lány. :D)

Szeretsz kirándulni?
Szeretnék, ha lenne kivel. :)
 
Milyen számodra az álomesküvő?
Mindenképpen magamnak szeretném tervezni a ruhámat, a többit pedig nem tudom, még sosem gondolkoztam igazán erről.

Van kedvenc idézeted?
Van nagyon sok, most nem írnám le őket, mert hosszú mind. :)
De most eszembe jutott egy rövid: "A szívnek is megvannak az okai, melyeket az ész nem ért."

Melyik az az étel/ital amiből bárhol bármilyen mennyiséget el tudsz fogyasztani?
Borsóleves és a pizza. Na ez a kettő jöhet minden mennyiségben, éjjel nappal. :D
 
Gyűjtöttél valamit gyerekkorodban?
Szalvétát, meg kinder figurákat. :D

Ha már gyerekkor, mi volt a kedvenc meséd?
Jujj erről van egy aranyos történetem. A piroska és a farkas megvolt videókazin és voltak benne énekes részek is. Múltkor mesélte anya, hogy mindig miután elvittük nővéremet oviba, hazajöttünk és állandóan azt néztem, meg énekeltem én is a mesével együtt. :$


1. Mikor és miért fogalmazódott meg benned az ötlet, hogy bloggerina légy?
Itt ugyan az a válaszom, mint Iluss első kérdésére. :)

2. Ha lehetne, mi lenne az a 3 dolog amit megváltoztatnál a világon?
Ne legyen szenvedés, fájdalom és legfőbbképen csalódás...


3. Fejtsd ki két olyan tulajdonságod, amire büszke vagy! :)
Az első az, hogy megbízható vagyok... Ha valaki megbízik bennem, nem használom ki, nagyon sok titkot őrzök már és ezeket őrizni is fogom. :)
A második pedig nem tudom.. Talán az, hogy nehezen lehet felidegesíteni. Illetve ha valaki felidegesít, az sem nagyon látja rajtam mert inkább lenyelem.

4. Mik azok a tulajdonságok (külső-belső egyaránt), amivel egy fiú teljesen le tud venni a lábadról?
Sajnos nincs ilyen. :/ Annyiszor csalódtam már, hogy senki nem tud levenni a lábamról... Vagy kötődök első perctől kezdve egy fiúhoz, vagy nem. Teszem hozzá 2x esett meg ez velem, de igazán már az ilyenek sem tudnak levenni a lábamról, akármit is csinálnak...


5. Mire vágysz per pillanat a legjobban?
Az előző kérdésből kiindulva, arra, hogy legyen valaki mellettem, aki megbecsül és szeret... :/


6. Milyen italt rendelsz az esetek többségében, ha betévedsz a kedvenc kávézódba? Miért? :)
Kávézóba ritkán járok, de ha az italozóhelyeket kávézónak tekintjük, akkor Cuba Librét. Nem tudom, miért, megszerettem. :)


7. Mondj Magadról egy meglepő információt!
Szerintem már nem meglepő, de fiúk a legjobb barátaim, egyetlen egy lányban bízok meg.

8. Mi a legfőbb vágyad, mit szeretnél a legjobban elérni az életedben?
Szeretnék körmös versenyeken részt venni. :)

9. Van valami szépségápolási "Beauty"-dolog, amiben béna vagy?
A körömápoláson kívül mindenben. :DDDD


10. Ha van, mi az, amit szívesen kipróbálnál / megcsinálnál, mert vonzz, csak nem teszed, mert nem mered? (drasztikus frizura változtatás, sorozatba való jelentkezés, a plátói szerelmed randira hívása..:)))
Szeretném kilövetni a fülem vagy 3 helyen, meg tetoválást is szeretnék, viszont oltárian félek a tűktől. :$ :DDD

Melyik a kedvenc szined?
Piros és rózsaszín.

Hova utazol nyáron?
Most valószínűleg sehová, ez egy ilyen nyár. :/

Melyik a kedvenc sminkterméked (akár több is)? 
Az összes körömlakkom. :D

Nyarat vagy a telet szereted jobban?
Mindkettőben van valami szép, nem tudok választani köztük. :)

Melyik a kedvenc édességed?
Gumicukor, belga csoki, raffaello.

Hova szeretnél egyszer mindenképp eljutni?
Spanyolországba. Valamint egy fehér homokos tengerpartra. :)

Mi a hobbid (a blogoláson kivül)? 
Futás, körömfestés (igaz ez a blogolásba beletartozik), valamint az emberek kikészítése a hülyeségeimmel. :DD

Mi a kedvenc parfümöd?
17 parfümöm van, így elég nehéz kedvencet választani, mindig mást szeretek, de ha egyet kéne választani, akkor a Playboy. :)

A tengert vagy a hegyeket kedveled inkább? 
Nem tudnék választani, mind a kettő nagyon szép tud lenni. :)

Milyen tulajdonságokat kedvelsz az emberekben?
Megbízhatóság, ja és az őszinteség. :)

Milyen időjárást kedvelsz?
A se túl meleget, se túl hideget. Azt a pont jót, mikor még pólóban meg rövid vagy hosszúnadrágban pont jól érzed magad.

-Mennyi időt foglalkozol a bloggal és a blogolással(bejegyzések megírása,fényképek készítése stb.)
Pontosan nem tudom, a befotózás bejegyzésenként szerkesztéssel együtt kb 15-20 perc, plusz a megírás az meg max 10. Szóval bejegyzésenként kb 30 perc, de ez nagyon max.

-Melyik a kedvenc magyar blog,amit szívesen olvasol nap mint nap?
Nagyon sok van. :)

-Mi a kedvenc ételed és italod?
Borsóleves, pizza meg mostanában nagyon sok emotion vizet iszok. Epres-rebarbarásat, vagy körtés-citromfüveset.

-Melyik az a hely, ahova életed során el szeretnél jutni?
Spanyolország, Madrid, Santiago Bernabeu stadion. :)

-Melyik a kedvenc körömlakkod?
Nem tudnék választani, szeretem mindet. :)

-Mi az a tárgy, ami nélkül soha nem indulsz el otthonról?
Mobiltelefon, bérlet (benne minden személyi irattal) pénztárca, fülhallgató, parfüm, nyáron napszemcsi, rágó, Hello Kittys papírzsepi. :D

-Mi volt életed legkínosabb szituációja?
Tyűűűű. Most nem jut eszembe semmi. De tuti van egyébként. :D

-Van kedvenc sorozatod? Ha igen, melyik az,és miért?
Kedvencem nincs, viszont nagyon sokat nézek. Vámpírnaplók, Pretty Little Liars, Született feleségek, Pletykacica, Grace Klinika, Szívek szállodája, Dr House.

- Mi a foglalkozásod? 
Most hivatásos semmittevő vagyok érettségivel és két szakmával, éppen a jövőmet tervezem. :)

-Szerinted milyen az ideális/tökéletes pasi?
Tökéletes pasi nem létezik!
Egyébként tökéletes pasi, aki bármit megtenne érted, mindig szépnek lát, megbízik benned és sosem ver át...

-Ha egy szóval kellene jellemezni az öltözködési stílusodat,akkor mi lenne az a szó?
Nemtudom. (direkt egybeírva. :D)


Holnap jelentkezem a többiek kérdéseivel. ;)



Share this:

CONVERSATION

6 megjegyzés:

  1. Hello Kittys papírzsepi... :D De cuki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mióta megláttam, azóta csak ilyet használok. :$
      olyan cuki. a papírzsepi is tele van rózsaszín HK-val. :D:D:D

      Törlés
  2. Szia!

    Tudom, hogy már megkaptad ezt a díjat, de most én is jelentkezem, hogy tőlünk is jár neked ^-^

    http://sunshineandglamour.blogspot.hu/2013/07/ujabb-dij.html :)

    VálaszTörlés
  3. Engem pedig kihagytal:/:((

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jujj bocsánat. szanaszét áll a fejem.
      viszont én nem látom a kérdéseidet. :O

      Törlés